REGULAMIN FITNESS CLUB IMPERIUM
REGULAMIN SZCZEGÓLNYCH ZASAD KORZYSTANIA Z FITNESS CLUB IMPERIUM
NA CZAS TRWANIA STANU EPIDEMII LUB STANU ZAGROŻENIA EPIDEMICZNEGO Z POWODU COVID-19
regulamin obowiązuje od dnia 22 grudnia 2021 r.
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin (dalej jako „Regulamin w okresie epidemii COVID-19”), określa szczególne warunki świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie fitness klubu działającego pod nazwą Fitness Club Imperium w Otwocku, przy ul. Hugona Kołłątaja 48, 05-402 Otwock, który jest prowadzony przez Bartosza Jobda, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą TBJ Bartosz Jobda z siedzibą w Otwocku, przy ul. Hugona Kołłątaja 48, 05-402 Otwock, NIP: 532-194-55-63, REGON: 360887599 (dalej jako ,,Klub” lub ,,Fitness Club Imperium”) przez cały okres obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii ogłoszonego z powodu COVID -19.
- Regulamin kierowany jest do wszystkich osób korzystających z usług Klubu (zwany dalej jako: „Klienci”) od dnia 22 grudnia 2021 r. roku przez cały okres obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii ogłoszonego z powodu COVID -19 (zwane dalej łącznie jako: „Epidemia”).
- Celem Regulaminu jest zwiększenie bezpieczeństwa Klientów podczas świadczenia usług i pobytu w Klubie, zminimalizowania ryzyka zakażenia pracowników obsługi oraz Klientów, jak również ograniczenie liczby kontaktów na terenie Klubu, w ramach zabezpieczenia przed możliwym zakażeniem wirusem SARS-CoV-2 wywołujących COVID-19.
- Klienci oraz wszystkie pozostałe osoby przebywające na terenie Klubu zobowiązane są do zapoznania się i stosowania zasad i wytycznych określonych w niniejszym Regulaminie w okresie epidemii COVID-19.
§2 ZASADY BEZPIECZEŃSTWA HIGIENICZNO – SANITARNEGO
- W okresie stanu epidemii z powodu COVID-19 lub stanu zagrożenia epidemicznego z powodu COVID – 10 nie mogą korzystać Klienci, którzy:
- objęci są kwarantanną lub izolacją,
- mieli w ciągu ostatnich 14 dni kontakt z osobą podejrzaną o zakażenie, zakażoną lub chorą na COVID-19,
- zaobserwowali u siebie objawy choroby zakaźnej – wówczas powinni udać się do domu i skorzystać z pomocy medycznej (rekomendowane jest skorzystanie z teleporady medycznej).
- W sytuacji, gdy u Klienta występują niepokojące objawy choroby, powinien on niezwłocznie opuścić Klub i jak najszybciej udać się własnym transportem lub transportem sanitarnym do domu albo do oddziału zakaźnego placówki medycznej.
- W trakcie godzin otwarcia Klubu, może zostać wprowadzona przerwa techniczna w celu dezynfekcji powierzchni i wentylacji pomieszczeń.
- Na terenie Klubu obowiązuje nakaz zasłaniania ust oraz nosa.
- W okresie Epidemii mogą występować ograniczenia w korzystaniu z Klubu, w szczególności poprzez wyłączenia lub ograniczenia pewnych sal, stref lub usług między innymi poprzez zmniejszenie liczby osób przebywających na danej powierzchni, ilości dostępnych urządzeń i sprzętu, liczby lub czasu trwania poszczególnych zajęć zorganizowanych.
- Klient przed wejściem do Klubu, jak również przed wejściem do sal treningowych oraz poszczególnych stref zobowiązany jest każdorazowo zapoznać się z aktualnymi informacjami umieszczonymi w strefie wejściowej do Klubu lub danej sali lub strefy, a dotyczącymi wymagań sanitarnych, zasad bezpiecznego i higienicznego korzystania z poszczególnych stref, urządzeń oraz innych szczegółowych zasad korzystania z Klubu.
- W okresie Epidemii mogą obowiązywać ograniczenia i limity co do liczby Klientów mogących przebywać w Klubie lub danej sali treningowej w tym samym czasie. Informacja na temat liczby osób, które mogą przebywać w Klubie w tym samym czasie zostanie umieszczona przed wejściem do Klubu, a także przed wejściem do każdej z sal treningowych i stref. W celu zastosowania się do aktualnie obowiązujących wytycznych i zaleceń właściwych organów Klub uprawniony jest do weryfikowania liczby osób korzystających z usług Klubu, w szczególności liczby osób zaszczepionych przeciwko COVID-19 zgodnie z obowiązującymi wytycznymi (np. okazanie unijnego cyfrowego zaświadczenia COVID lub zaświadczenia o szczepieniu).
- W przypadku osiągnięcia obowiązujących limitów wejście Klienta do Klubu może być związane z koniecznością oczekiwania. Oczekiwanie możliwe jest wyłącznie poza terenem Klubu z zachowaniem powszechnie przyjętych zasad bezpieczeństwa, w tym z zachowaniem wymaganej odległości.
- Rekomenduje się ograniczenie korzystania z poczekalni Klubu. Przy stanowisku Recepcji poza Personelem Klubu może znajdować się tylko jedna osoba. Oczekiwanie na obsługę przy Recepcji odbywa się z zachowaniem powszechnie przyjętych zasad bezpieczeństwa, w tym z zachowaniem wymaganej odległości. W przypadku, gdy liczba osób przebywających w Recepcji Klubu jest zbyt duża, Personel może poprosić część osób o oczekiwanie poza terenem Klubu.
- Zaleca się dokonywanie płatności w formie bezgotówkowej.
- Klienci korzystający z usług świadczonych w Klubie zobowiązani są do:
- jak najczęstszego mycia rąk wodą z mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi w Klubie. Noszenie rękawiczek nie może zastępować mycia rąk.
- dezynfekowania rąk, w tym w szczególności przy wejściu do Klubu, przed i po skorzystaniu z usług świadczonych w Klubie, przed i po każdym treningu oraz przed i po skorzystaniu z toalety.
- zdezynfekowania każdego urządzenia lub przyrządu do ćwiczeń zarówno bezpośrednio przed skorzystaniem z tego urządzenia lub przyrządu, jak
i bezpośrednio po zakończeniu korzystania z niego – z wykorzystaniem środków do dezynfekcji dostarczonych przez Klub, - zachowania odległości od innych osób zalecanej aktualnie przez uprawnione do tego organy,
- Rekomenduje się korzystanie przez Klientów z własnych pomocy podczas ćwiczeń (np. mat) oraz własnych przyborów (np. ręcznik lub butelka z wodą).
- Klienci nie powinni używać suszarek nadmuchowych do rąk.
- Klub zapewnia środki do dezynfekcji rąk, które są przeznaczone wyłącznie do tego celu. Klub zapewnia również środki do dezynfekcji przeznaczone do dezynfekcji urządzeń, przyrządów i innego wyposażenia Klubu.
- Klub informuje, że Klienci z grupy wysokiego ryzyka (osoby w wieku powyżej 60-go roku życia lub cierpiące na choroby przewlekłe, w tym otyłość) powinny rozważyć decyzję o korzystaniu z Klubu w godzinach najmniej popularnych albo korzystaniu z Klubu po ustaniu stanu epidemii lub zagrożenia epidemiologicznego z powodu COVID-19.
§ 3 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W przypadku, gdy Klient narusza zasad korzystania z Klubu określone w niniejszym Regulaminie, jak również narusza zasady wynikające z aktualnych wytycznych i informacji umieszczonych każdorazowo w Klubie, a dotyczącymi zasad ochrony przed zarażeniem, środków higieny osobistej, wymagań sanitarnych, zasad bezpiecznego i higienicznego korzystania z poszczególnych stref, urządzeń i wyposażenia Klubu oraz innych szczegółowych zasad korzystania z Klubu, Personel Klubu uprawniony jest do upomnienia Klienta. W przypadku, gdy Klient nie dostosuje się do powyższych zasad Personel Klubu może poprosić go o opuszczenie terenu Klubu.
- We wszelkich sprawach związanych z zasadami działania Klubu w okresie Epidemii Klienci mogą kontaktować się z właścicielem Klubu za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: ul. Hugona Kołłątaja 48, 05-402 Otwock bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: club@club-imperium.pl.
- W okresie Epidemii świadczenie usług rekreacyjno-sportowych będzie miało miejsce na zasadach określonych w Regulaminie Fitness Club Imperium (umieszczony na stronie www. 22 grudnia 2021 r.) z uwzględnieniem odmiennych, wyjątkowych rozwiązań określonych w niniejszym dokumencie. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią Regulaminu, a treścią niniejszego dokumentu stosuje się postanowienia niniejszego Regulaminu w okresie epidemii COVID-19.